dionneh.reismee.nl

De eerste dag..

Wat een lange dag was het, helemaal uitgeteld van de lange reis ben ik na 10 uurtjes heerlijk slapen weer wakker.

Mijn reis hier naar toe begon gister nacht met om 2 uur opstaan na 3 uurtjes slaap. Om 3 uur vertrokken naar Schiphol en rond half 6 dan toch echt afscheid genomen van mijn ouders en. Patrick.

De vlucht begon om 7:05 en we hadden een super mooi uitzicht met zonsopkomst en een stuk over de Alpen :) Wel jammer was dat ik reis ziek ben en toch wel erg misselijk werd bij het opstijgen en dalen.

Daarna ben ik met de bus naar piazzale Roma gegaan en met een soort metro naar station Tronchetto. Vanaf daar begon de 3,5 uur lange busreis naar Villach. Gelukkig nog even een uurtje kunnen slapen en nog even genoten van de mooie omgeving!

Na de busreis werd ik opgehaald door de eigenares, Lisa, en hebben we haar kinderen nog even opgehaald. Eenmaal aangekomen in het hotel heb ik de andere eigenaar Dennis ook ontmoet, Hartstikke leuk gezin en gezellige kinderen.

Na het avondeten ben ik dan toch maar even mijn spullen uit gaan pakken. Ook is mijn kamer klein maar leuk met een mooi uitzicht.

Vandaag gaan we naar de skiverhuur om mijn snowboard spullen vast te halen en krijg ik een hele rondleiding door het hotel, wat nog uitgebreid wordt.

Foto's komen later nog!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!