dionneh.reismee.nl

Paar dagen later haha

Hoi allemaal,

Er is weer van alles gebeurd in de afgelopen dagen, weer wat nieuwe dingen geleerd en lekker gesetteld inmiddels.

Ik heb inmiddels al m'n dingen geregeld om te kunnen gaan snowboarden, skipas, snowboard en lessen. Ik heb donderdag ochtend m'n snowboard spullen gehaald en m'n skipas gekregen en vanaf zondag tot dinsdag ochtend heb ik wat lessen om het onder de knie te krijgen.

Vrijdag ben ik dan echt begonnen met werken, eigenlijk het voorbereiden van het hotel voor de eerste gasten die vrijdag aan komen. Heel de kelder, wat inmens groot is, schoongemaakt en ontstoft haha.

Vandaag heb ik wat kamers schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Dat wordt hier heel leuk gedaan, de dekens vouwen we op tot een hartje en wordt zo op het bed gelegd. Gelukkig alles heel snel onder de knie en gaat nu al beter :).

Verder ben ik nu officieel benoemd als beste vriendin van Alyssa, de vier jarige dochter van de eigenaren en heeft ze gezegd dat ze voor altijd bij me wil blijven, echt te schattig ????

De eigenaar maakt hier zelf het eten klaar en voor wat ik tot nu toe op heb is het echt overheerlijk????

Nu lekker genieten van m'n vrije weekend en vanaf maandag echt vol aan de bak

De foto's komen er trouwens echt zo aan! ????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!