dionneh.reismee.nl

Druk druk druk

Zo.. na een paar hele drukke dagen weer tijd om wat te schrijven.

Vanaf woensdag heel veel schoongemaakt en kamers opgemaakt voor de eerste gasten die vrijdag zijn aangekomen. We konden gelukkig nog wel een beetje uitslapen toen en nog wat avondjes rust pakken. Maar toen kwamen de gasten en is je rust compleet weg haha.

Vrijdag dan voor het eerst geholpen met het diner maken (alleen groentes Enzo snijden, de rest wordt door de Kok gedaan haha) en het serveren, afruimen en heel veel afwassen en afdrogen.

Het is wel erg leuk om allemaal te doen, de gasten zijn erg aardig. Ze maken er voor de rest wel echt een enorm zooitje van maar goed, verder hele leuke mensen.

Zaterdag was de eerste keer ontbijt opzetten en die keer nog met de hulp van de eigenares. ' S middags nog even lekker gaan snowboarden en voor het eerst de oefenpiste zonder vallen en met bochtjes gehaald :). Helaas ook nog wel een paar keer gevallen maar ja, komt nog wel. Ook weer de rode piste van vorige keer gedaan. Eerste stuk blijft nog tijdelijk onmogelijk maar het stuk naar beneden gaat steeds beter en zelfs af en toe wat bochtjes hihi.

Vandaag lekker rustig aan doen want ja mijn knieën houden dan weer net niet van snowboarden. En vanavond weer werken met wat nieuwe gasten.

Geen nieuwe foto's dit keer want ja ik heb niks nieuws gedaan of gezien haha.

Papa Peter

Hoi schat. Ben blij voor je dat er leuke gasten zijn. Je knieën gaan hopelijk nog wennen aan het snowboarden. Kijk uit naar je volgende blog. Groetjes xxx

irene

prettig te horen dat je steeds beter gaat met snowboarden..voor het mooie plaatje zou er wel wat mogen gaan sneeuwen voor de gasten en voor jou om te boarden en mooie witte afbeeldingen te kunnen maken . hihi
Veel plezier en dikke xxx