dionneh.reismee.nl

Wie zou ik toch zijn zonder blessures..

Ben ik weer,

Nee ik ben niet ernstig gewond of zo..(was wel te verwachten met mij natuurlijk) maar alles kan worden opgelost met een icepack en wat rust haha.

Toch begin ik even bij dinsdag, heerlijk avondje vrij gehad en dus lekker kunnen uit rusten van het harde werken en snowboarden hier elke dag. Verder niks bijzonders gedaan eigenlijk.

Woensdag ben ik voor het eerst met de stoeltjes lift geweest... En we wisten beide niet echt hoe je daar het beste uit kon komen met een snowboard. Na het stuntelen in het liftje om m'n board ergens op te leggen ben ik er heel huidskleur uit gekomen. Alleen niet echt op de manier hoe het moest. Toen ik namelijk uit het liftje ging durfde ik opeens niet meer zo goed te blijven staan met 1 voet in mijn binding.. dus weer een typische actie van mij: ik ga zittend op m'n board het heuveltje af haha.

Ook had ik die dag een app gedownload waarmee ik kon zien hoe hard ik ging en zo. Dus op de bekende afdaling dacht ik van jou laten we eens kijken hoe hard ik kan. Dat ging dus niet heel goed want na wat afleiding had ik het hoopje sneeuw niet gezien en gleed ik dus nog een paar meter naar beneden. Tijdens het opvangen ging er dus iets niet goed met m'n elleboog maar goed in de avond was de pijn weer weg.

De volgende dag gingen we dus nog maar een keer skiien/snowboarden. Super veel afdalingen gedaan met een heel mooi uitzicht en het ging een stuk beter weer. Totdat ik weer viel, dus m'n elleboog is nu een beetje dik en pijnlijk en vandaar een dagje rust en tijd voor de blog!

Verder zijn de eerste groepen mensen alweer naar huis en gaat morgen de laatste groep ook weg. Dan eventjes vrij met kerst en na de kerst weer vol aan de bak. Ik heb inmiddels ook al super veel geleerd qua hotel werk enzo dus dat is wel fijn. Het gaat steeds makkelijker en sneller maar ook de gezelligheid tijdens en buiten het werk wordt meer :).

Ik zal straks nog even wat foto's toevoegen want er is van de week voor het eerst een mm sneeuw gevallen maar het had wel een mooi effect haha.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!