dionneh.reismee.nl

Happy new year!

Gelukkig nieuwjaar allemaal vanuit het sneeuw loze Oostenrijk!

Nou weer wat drukke daagjes achter de rug. Sinds donderdag een grote groep Georgiërs hier, aardige mensen maar een beetje chaotisch.. Maar ja dat is logisch als je met zoveel ben.

De tijd vliegt nu wel echt zo snel voorbij. Elke dag is dan ook wel een beetje hetzelfde ritme inmiddels. Ontbijt klaarmaken en kamers doen, snowboarden en dan 's middags weer terug en omkleden en dan weer het avond eten doen.Wel echt hard werken nu maar dat is niet erg, gelukkig is het ook erg gezellig :).

Het snowboarden gaat dan ook weer steeds een stukje beter en wat minder moeizaam in de bochten haha.

Al is het nu wel erg druk op de pistein verband met de vakantie natuurlijk. Wat ik in het begin dus best eng vond aangezien sommige mensen dus totaal geen rekening houden met anderen en je dus zo maar van achteren om ver kunnen skiën. Maar goed, leer je ook wel weer mee omgaan en over een weekje wordt het weer rustiger :).

Het is ook zo bizar dat ik hier alweer bijna een maand zit.. heb ook echt geen besef meer van wanneer het welke dag is haha.

Gisteren hebben wel een speciaal diner gehad. Een 5 gangen menu dat mede door de buurvrouw is gemaakt. Was echt super lekker allemaal maar zo veel afwas ..

Eerste gang was mozzarella met tomaat, rundvlees salade, vis mousse en chrisini's met spek erom (soort soepstengel). Tweede gang was soep met een balletje brood erin en een soort pannenkoek reepjes. Klinkt vies maar super lekker.. al werd ik wel even gered aangezien ik dus bijna IPV soep de saus van het hoofdgerecht had gepakt ????. Derde gang was een soort sorbet van prosecco, citroen ijs en water en nog wat. Vierde gang was dan het hoofdgerecht bestaande uit rode kool met appel, een heerlijk stuk vlees met saus erover en knüdel (iets Oostenrijks). En dan last buy nog least het toetje wat bestond uit kiwi, appel, een stuk chocolade taart, frambozen tiramisu en een schaaltje parfait. Ik heb dus tussen het werken door echt heerlijk m'n buikje rond gegeten hahaha.

Ik heb nog wel een soort poll:

Vinden jullie dat ik de blog: te vaak, precies genoeg, of te weinig bijhoud?? Was even nieuwsgierig dus zet het maar bij de comments wat jullie ervan vinden.

Reacties

Reacties

Papa Peter

Precies genoeg alleen mis ik de foto's....... of kijk ik niet goed????????????

Papa Peter

Trouwens: ben je ook al een beetje bruin??

Agatha

Ik vind het prima zo, nu heb je wat om te schrijven en is ook erg leuk om te lezen. Kijk altijd uit naar je volgende Blog.
Dikke kus en knuffel xxxjes ???? ???? ????

Papa Peter

Leer je ook hoe je die dingen moet klaar maken

Esnee

Goed zo! Vind het leuk om te lezen :)

irene

sorry late reactie ,maar is leuk hoor zoals je de blog bijhoudt ,maar er mogen wel wat meer foto's bij ..hiihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!