dionneh.reismee.nl

Wat vliegt de tijd hier!

En toen was je alweer ruim een maand in Oostenrijk..

De tijd gaat hier zo ontzettend snel, echt bizar. Het ene moment denk je is het is maandag en dan als je later jezelf afvraagt welke dag het is is het alweer donderdag. Nou scheelt het dat er nu zo'n routine in de bezigheden hier zit. Elke dag werken en snowboarden en werken en weer slapen haha. Ook blijft het hier heel gezellig dus dan vliegt de tijd voorbij.

Zondag was een van de kindjes hier jarig, super schattig aangezien hij niet echt snapte wat er aan de hand was maar wel logisch want hij werd 2. Dit was ook de dag dat er eindelijk weer rust was in het hotel zonder de Georgiërs.

Nu dus ook weer om wat betere tijden klaar, in de ochtend vaak al om 10 uur IPV half 12 en in de avond tussen 9 en 10 ipv 11 uur of half 12.

Maandag ging het snowboarden zo goed dat ik maar eens een zwarte piste ben gaan doen en ook nog 58km/h heb grhaald. Echt zo leuk dat het nu zo veel beter en makkelijker gaat. Deze week dan ook het funpark met een paar van die boxen en leuke bochtjes geprobeerd. De kleine box is tot vandaag elke keer mislukt haha. Maar de laatste keer vandaag is toch nog gekukt. En.. vandaag voor het eerst de dalafdaling helemaal gedaan met de angst dat ik de helft kon gaan lopen om dat het te vlak zou lopen. Tot mijn en Frank z'n verbazing heb ik maar een klein stukje moeten lopen en is de rest, op een keer vallen na, helemaal goed gegaan :).

Verder heb ik vanochtend ook weer een heerlijk ochtendje vrij gehad en dus lekker een beetje bij geslapen. Volgende week weer een hele rustige week. Ow en... We hebben deze week ook eindelijk een beetje sneeuw gehad hier!! Er zou vannacht en morgen avond nog meer moeten vallen maar dat zien we nog wel.

Ik zal vandaag of morgen nog wel wat meer foto's plaatsen.