dionneh.reismee.nl

Wat een rust haha

Zijn we weer..

Na een heerlijk rustig weekje met 5 aardige Nederlanders en een groepje Hongaren en nog twee mensen die alleen zijn, zijn we weer heerlijk bijgekomen.

Deze week om de avond vrij geweest waardoor er dus weer veel tijd was voor snowboarden en relaxen.

Eigenlijk weinig bijzonders gebeurd en vandaar dus ook nu pas weer een blog omdat ik geen idee wat ik zou moeten vertellen haha.

Het klinkt al zover weg weer maar vrijdag de 13e is er echt super veel sneeuw gevallen :). Dus ja ik dacht jeeej eindelijk op echte sneeuw snowboarden. Iedereen zei dat het makkelijker zou gaan. Dit viel helaas erg tegen, want door de sneeuw zag je weinig en het werd nog niet geprepareerd. Toch wel een leuke uitdaging om in grote hopen sneeuw heelhuids beneden te komen.. Dit is voor iemand zoals ik natuurlijk wel erg lastig.

Ik ging namelijk perongelijk off piste en belandde dus opeens een in een gat van een paar meter diep. Nog helemaal heel, op een wondje op m'n elleboog na ben ik na 10 minuten toch weer boven gekomen en kon ik weer verder. Ik had door de sneeuw dus niks gezien en zag daarna dus pas waar ik was, weer een typische actie voor mij of course. Bij het middenstation hebben ze nu dus ook al door wat voor een kluns ik ben en bij elke helicopter denken ze dat ie voor mij is haha.

Die zaterdag daarop maar eens gaan lopen naar de millennium expres, mooie wandeling van 3 kwartier (bus zou pas over 1,5 uur komen). Wel zwaar met snowboard en al maar ook weer een goede workout. Helaas was de piste nog niet geprepareerd en was het dus nog erg lastig. De rest van de dagen niet veel bijzonders gedaan. Wel even geskyped met Lisa zondagmiddag, mis de mensen thuis wel hoor maar ben gelukkig nog een paar maanden hier :).

Woensdag dachten Frank en ik van nou gezellig even wat drinken innde bar bij het dalstation, beetje jammer dat het super rustig was dus we gaan het vanavond maar opnieuw proberen haha. Gisteren was de sneeuw echt perfect op de piste, ook na een paar dagen eindelijk weer een strak blauwe lucht, zonnetje en weinig wind. Dus echt een hele dag kunnen genieten aangezien ik die avond ook lekker vrij was.

Vandaag weer lange ochtend gehad door change over, vanavond nog even 'hard' werken. Er zijn wel 3 mensen voor het avondeten en daarna gezellig even naar Zum Alois.

Ik zal ook nog wat foto's plaatsen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!