dionneh.reismee.nl

Dag snowboard, hallo ski's

Zo. en toen waren we alweer een weekje verder. Wat vliegt de tijd hier toch.

Donderdag weer eens een heerlijk ochtendje vrij gehad. Vroeg de piste op gegaan en ´s middags nog even een snowboard les gedaan. Echt weer veel gelachen die les, snowboard gesloopt, geleerd om een halve draai te springen, off piste gegaan om vervolgens weer de piste op te springen en natuurlijk weer heel veel vallen en mn schouder een beetje pijn gedaan. Natuurlijk had ik die dag een wit shirt aan en omdat ik dus Martin (snowboardleraar) off piste volgde raakte ik weer een steen met mn board, toen met mn schouder en dat had dus als gevolg dat mn shirt een hele bloedvlek gekregen heeft.... typisch iets voor mij hihi. Verder is alles heel nog hoor ;)

Zaterdag de eerste stap van het Matching process gedaan voor mijn studie bij de NHTV, kwam een positief resultaat uit en mijn niveau engels was ook goed genoeg dus dat was wel fijn! Zondag het 2e deel gedaan, de test financial calculating, ook dit met een goed resultaat afgerond en daarbij dus officieel toegelaten tot de studie International Tourism Management, zo blij :)

Die zondag avond ook nog opeens even 4 kamers moeten klaarmaken voor 11 mensen die tot vrijdag hier blijven. dus van een rustig weekje wat eerst 12 mensen was naar een druk weekje met 23 mensen gegaan. Wel leuk want zo leer je ook weer hoe het gaat als het wat drukker is. De gasten van deze week zijn ook weer leuk, leuke groep engelsen en nog wat Oostenrijkers.

Maandag na het snowboarden zat ik in een overvolle bus en had ik netjes op het stopknopje gedrukt om bij de bushalte in Jenig uit te kunnen stappen. Wat gebeurd er, deze man dacht schijnbaar dat het een grapje was en reed dus gewoon door naar het volgende dorpje. Nou is de volgende halte hier wel een aardig stukje verder dan ik gewend ben in Krimpen. Na een aardig stuk gelopen te hebben langs de weg in een dik pak sneeuw wat die ochtend gevallen was, kwam er een vrouw aanrijden en die is zo lief geweest om mij even naar Jenig te brengen. Hier kan liften wel op een veilige manier dus haha en ook dat weer eens mee gemaakt.

Dinsdag was het dan toch echt zo ver, voorlopig het laatste dagje snowboarden geweest. Samen met frank ook nog maar off piste geprobeerd te gaan, voor hem een succes en ik ben er achter dat ik mensen daarin maar gewoon niet moet volgen hahaha. Resultaat is namelijk dat ik dus of een steen raak, vast kom te zitten in de sneeuw of gewoon vol voorover val. Maar ach, komt ooit nog wel goed, we leren het vanzelf wel.

En ja hoor, vandaag dan echt voor het eerst op de ski´s gestaan. Ging verbazingwekkend goed eigenlijk, zelfs al een soort van bochtjes gemaakt en al een beetje achteruit naar beneden gegaan zonder te vallen. Hetis nog steeds wel allemaal een klunzige bedoeling maar dat is best logisch na pas een half uurtje. Morgen ochtend lekker vroeg de piste op en maar eens de sleeplift en de oefenpiste proberen.


Sorry dat ik nog steeds geen foto´s geplaatst heb maar het kost echt super veel tijd. Bijna 10 minuten per foto maar vandaag zal ik er nog een paar bij zetten!




Reacties

Reacties

Peter

Hai lieverd. Geweldig dat je toegelaten ben tot je nieuwe studie. Leuk dat je al wat kan Skiën en maar niet teveel buiten de piste gaan hoor want dan kom je misschien weer van die "gaten" tegen, je weet bast nog wel???????????????? nou nog heel veel plezier met skieen en met werken. Hou jezelf heel en tot gauw met je volgende blog. Wat een heerlijke en fijne uitvinding is het internet toch he xxxx????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!