dionneh.reismee.nl

I don't even know what to say..

Nou dat was me een weekje wel zeg.

Het weekje met de Georgiërs hebben we oberleefd. Met wat moeite en frustratie af en toe maar goed, der ergste drukte is weer voorbij.

De mensen waren wel aardig maar zoals ik al had gezegd chaotisch en op het laatste moment niet meer of toch opeens weer wel kwamen voor het eten. De meeste mannen van de groep hadden lieten de rangorde van hun cultuur ook even goed merken.. waarin ik, als hulpje en als vrouw toch onderaan kwam te staan natuurlijk. Het jammere is gewoon dat ze zo vaak laat kwamen en wij dus ook elke keer super laat klaar zijn

Verder een leuke week met weer wat daagjes snowboarden. Ook waren de vrienden van m'n collega er een paar dagen. Hele leuke groep,, mocht woensdag ook mee uit eten en apres skiën op onze vrije avond :). Heerlijk gegeten in het Samerhof Hotel en daarna even lekker wat gedronken in Zum Alois.

Helaas voor ons hier nog steeds geen sneeuw???? Wel echt bizar koud! Toen we gisteren even op de piste waren was het namelijk -16 , brrr. M'n tenen waren zo bevroren dat bochtjes niet eens meer goed gingen. Ook waren de afdalingen wat ijziger dus dan gaat het sowieso al wat minder makkelijk.

Vandaag weer heel hard gewerkt aangezien een groot deel van de Georgiërs vandaag naar huis gingen en er straks een groep Roemenen komt. Veel kamers dus weer schoon en klaar moeten maken.

Ondertussen mijn keus voor studie ook wel een beetje kunnen maken. Toch maar voor International Tourism Management IPV Hotel. Ik vind het super leuk om in een hotel te werken maar merk toch dat ik meer blijf neigen naar de toerisme kant, ook is dit wat breder in gesteld en kan hotel er altijd nog bij.

Voor zover weer een verhaaltje van de afgelopen dagen..

Ik zal ook maar weer eens wat foto's plaatsen.

Reacties

Reacties

irene

leuk hoor allemaal, wel jammer dat het bij ons nu wit ziet /zag hihihi en bij jouw niet bleh..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!