dionneh.reismee.nl

En toen was het alweer maart..

Oeps.. Even vergeten dat ik nog een blog had hahaha.


Bij deze zal ik dus nog maar even wat schrijven.

Nou, begin van februari natuurlijk over gegaan op ski's, ging echt heel goed. Heb na een paar dagen toch nog even een lesje genomen om te kijken of ik mezelf niet alles verkeerd aan het aanleren was. Fit bleek niet het geval. Hij verbaasde zich er zelfs over dat ik nog nooit les had gehad en zo makkelijk al de rode piste af kon. Ook zei hij dat ie me niet veel meer hoefde te vertellen en dat het gewoon een kwestie van oefenen was, toch wel iets om trots op te zijn :-).

Wat wel jammer was, de eerste ski's die ik had vielen soms gewoon uit haha. Dus na een paar dagen ze toch maar omgewisseld en gelijk grotere ski's gekregen. Dit was wel weer even wennen maar gelukkig duurde dat niet heel lang. Het typische aan mij is natuurlijk ook dat ik de moeilijke dingen makkelijker vind en de makkelijkere dingen moeilijk haha. Een buckelpiste daar vloog ik onderhand over heen en op de gladde piste viel ik zo masr. Ook de ski's vasthouden was voor mij lastiger dan skiën..

Inmiddels ook drukke weken gehad op werk, hier voor is de tijd voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen en ben ik dus heel de blog vergeten. Afgelopen week heeft het ook eindelijk weer eens gesneeuwd waardoor er boven op de pistes weer een mooi pak sneeuw lag. Hier beneden is het helaas vaak rond de 10 graden boven nul waar door er niks blijft liggen van de sneeuw en het ook nog wel eens regent.

Ook hebben we veel leuke gasten gehad de afgelopen maand en nu een gezellige groep Engels en in het hotel. Verder is het nog steeds erg gezellig en leuk hier wat het vele werken toch wat minder erg maakt hahaha. Voor de mensen die denken dat ik nog steeds meer vakantie aan het vieren ben hier, deze week in 4,5 dag even 57 uurtjes gewerkt. We kunnen inderdaad tussendoor nog wel vaak naar de piste toe dus dat scheelt maar het is wel slopend soms. Vanaf volgende week weer rust in het hotel waardoor We dus om en om een avondje vrij zijn en dus weer even lekker kunnen bij komen.

Ook hebben we van onze woensdag avond vrij een après ski dagje gemaakt en zitten we dus eind van de middag even gezellig in druk alois. Soms zaterdag avond na het werken ook nog,dan is het vaak wel wat drukker en wat gezelliger maar aangezien we de volgende dag weer om 6 uur op moeten gaan we ook weer op tijd terug.

Van de week weer terug geswitcht naar snowboard. Nu bindingen links voor laten zetten ipv beide kanten voor zeg maar. Dit werkt helaas nog niet heel goed voor mij dus misschien morgen nog even terug zetten naar hoe ik het geleerd heb. Vandaag dus ook nog even heel hard gecrasht en man wat ben ik blij dat ik een helm op had... Ik leef gelukkig nog alleen enorme hoofdpijn haha,mee niet van het drinken.. Dit was daarvoor al gebeurd! En zo'n sukkel dat ik ben,toen ik na 10 min weer kon en ging opstaan kreeg ik het voor elkaar om mn duim te verzwikken en vervolgens nog langer te liggen (geen last meer van hoor!)

Verder vergeet ik waarschijnlijk nog de helft maar dat komt nog wel in een volgende blog, ik zal binnenkort ook nog even wat foto's plaatsen!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!