dionneh.reismee.nl

Heel veel spierpijn verder..

Ben ik weer,

Na 3 dagen snowboard les en een rode piste afdeling leef ik nog steeds en ben ik nog een soort van heel! :)

Zondag eerste les gehad, die super goed ging. Na 2 uur al voor en achteruit kunnen zich zigzaggen en begonnen aan bochten maken. Wat dus betekende dat ik een goede leerling was haha. Toen ik terug wilde, stonden de gondels stil waardoor ik dus net mijn bus miste.. Dus maar even heel alleen, zonder telefoon in een cafeetje wat gegeten en gedronken. De mensen zijn hier ook zo aardig dus wilde me graag helpen met m'n slechte Duits. Mijn bus naar jenig kwam door het weekend maar 1 keer in de twee uur. Gelukkig was ik de rest van de dag vrij :)

Maandag de tweede les gehad, die ging helaas wat minder. De bochten wilde maar niet echt lukken dus nou ja, jammer maar volgende keer beter. Na het snowboarden Nog even gaan werken, dat is natuurlijk waar ik hier voor kwam hahah.

Vandaag dan de derde en laatste les gehad, ging gelukkig een stuk beter dan gisteren :). Bochten wilde eindelijk een beetje lukken, nog niet perfect natuurlijk. Mooie buik schuivers en sneeuw douches zijn dus ook weer voor gekomen. Helaas ook m'n knieën verdraaid maar dat komt wel weer goed. Daarna even gezellig wat gaan eten en drinken met mijn collega Frank. Die mij vervolgens mee gesleept heeft de rode piste op. Een hele beleving maar het is zigzaggend naar beneden dan toch gelukt! :)

Vanaf morgen dan vol weer aan de bak, schoonmaken en alles op orde brengen voor de gasten die vrijdag komen.

En wat foto's komen later weer ;)

Reacties

Reacties

irene

fijn dat je het zo naar je zin hebt ... hier is het stilletjes hoor zonder jouw hihi.
geniet ervan werk ze ... en doe voorzichtig

dikke xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!