dionneh.reismee.nl

Ik weet geen titels meer haha

Ben ik weer,

Het is inmiddels weer een tijdje geleden maar er is weer van alles gebeurd.

Vorige week zijn Patrick en Irene gezellig langs geweest. Veel dingen gedaan en gezien die week. Zondag hebben we een lekker stukje gewandeld. Maandag hebben we eerst even kaartjes voor the flying Dutch besteld :-), daarna zijn we over de nassfeld pass naar boven gereden en daarna door naar de grens met Italië. Hele mooie route te rijden alleen wat minder voor de remmen als je naar beneden gaat haha. Dinsdag zijn we gezellig de piste op geweest en Patrick even de rode piste af laten gaan, alles goed en zonder ongelukken.ook zijn we even naar hermagor gegaan, ook nog even in het hotel spelletjes gedaan en gaan tafeltennissen. Woensdag zijn we naar de pressegersee gereden alleen kwamen we niet echt op de goeie plek uit waardoor we even een toeristische weg gevolgd hebben.. Niet echt leuk met een besneeuwde weg hihi. In de avond heerlijk uit eten geweest bij het samerhof in tropolach. Lekker gegeten maar natuurlijk weer veel te veel haha. Donderdag zijn we even naar de weissensee gegaan, hier vond toevallig ook de alternatieve elfstedentocht plaats. Dus erg veel nederlanders haha. Het meer is echt enorm groot en compleet gevuld met ijsbanen die gemaakt zijn, ook is het geloof ik bijna een halve meter ijs dat onder je ligt als je op het meer staat, erg bizar maar wel tof! Vrijdag ochtend helaas alweer gedag moeten zeggen en tot over 2 maanden. Bedankt voor de leuke week!

Vrijdag middag dan nog even lekker een lang dagje op de piste met weer heerlijk weer. Zaterdag was het weer tijd voor change over en tijd om me in te schrijven voor mn studie, international tourism management it is :-). Zondag niet veel bijzonders gedaan en maandag weer gaan snowboarden. Wat overigens weer steeds beter gaat, sprongen maken en over de box heen in de funslope gaat steeds beter haha.

Dinsdag even een rustig dagje gehad en vandaag een heerlijk avondje vrij. De gasten van deze week zijn ook echt leuk, een gezellige groep Nederlanders met veel kindjes. Vandaag nog een groep Tsjechen erbij dus bolle bak deze week. De tijd gaat hier in ieder geval wel super snel, maar ja dat heb je als je het naar je zin hebt.

Volgende week maar eens gaan proberen te skiën en Frank snowboarden... Wish us luck haha. Veel stuntelen en veel lachen denk ik.

Foto's komen ergens deze week nog wel!

irene

Jij ook bedankt voor de Super bijzondere gezellige week.je zit daar op een enorm mooie plek ..tot gauw ????