dionneh.reismee.nl

Na een paar dagen "rust"

Hoi hoi,

Na een paar daagjes rust toch nog wat dingetjes te vertellen weer.

Ten eerste wat ik innde vorige blog vergeten te zeggen maar, we zijn vorige week nog even heel leuk naar Italië gesnowboard/geskied en hebben daar een heerlijke en echte Italiaanse pizza op! Die voor mij natuurlijk veel te groot was en dus de helft maar heb afgestaan aan Frank haha.

Vrijdag ook een heel lief pakketje met veel chocola en alles van m'n ouders binnen gekregen. Wat inmiddels misschien al allemaal op is.... Ik beweeg hier genoeg dus dan mag dat wel en zeker met kerst haha.

Zaterdag waren de gasten weer allemaal naar huis waardoor we een heerlijk avondje vrij hadden. Maar natuurlijk ook die middag nog even gewerkt om de kamers enzo schoon te maken. Ook super lief een kerstcadeautje gehad van de eigenaren :). Mooie zwarte schoenen voor het werken, die van mij gaven namelijk overal af dus dat was niet zo handig.

Gisteren waren we dan de hele dag vrij en dus weer lekker lang op de piste te vinden. Maar wie zou ik toch zijn als er een keertje iets niet fout ging.. halverwege de dag en na een paar keer vallen kwam ik er achter dat ik m'n telefoon verloren was. Duits hierdoor goed geoefend want overal maar eens vragen of mensen hem toevallig gevonden hadden. Na bijna alle pistes weer afgweest kwam ik bij piste 23 en heb ik het beneden gevraagd en werd ik naar boven gestuurd. Aan het begin van die piste was hij dus gelukkig gevonden en kon ik de dag weer zonder stress en wat minder vallen voortzetten. De rits van mijn zak was dus kapot en dat had ik niet echt door maar nu altijd in m'n binnenzakje doen.

Na zo'n dagje vol snowboarden besloten we om het laatste stuk van de dal afdaling te doen, wat ongeveer bijna een zwarte piste is, en.. ik heb het zelfs zonder vallen overleefd! Hahaha

En die dag ook nog een super leuk kaartje en cadeautje van m'n oom en tante en neefjes gehad, hierdoor voelde het toch nog een beetje als kerst hier :)

Vandaag waren er dan weer gasten voor het ontbijt maar lekker vroeg klaar en ja weer een hele dag op de piste geweest.. snowboarden is toch een beetje verslavend als je er beter in wordt hihi. Toch komen rare acties en vallen nog regelmatig voor xd. Zoals perongelijk een 180 maken (sprong met halve draai) en vervolgens neer komen en maar rondjes blijven draaien . Om te stoppen maar laten vallen want je wordt er best duizelig van. En om het nog af te maken ook nog een mooie soort van koprol gemaakt, geen idee hoe maar ja toch ben ik nog heel

Vanavond nog even lekker vrij en dan van de week echt weer vol aan de bak met een groep van 26 mensen.

Reacties

Reacties

Renate

Fijn om te horen dat je het steeds meer naar je zin krijgt en ja als je eenmaal de smaak te pakken hebt is het zo verslavend en leuk! Hele fijne tijd gewenst en een hele fijne jaarwisseling ????.
Groetjes van Ronald en Renate vanuit Serfaus ????????????????

Renate

Die ???? zijn zoenen hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!